BIEDNI TRZYDZIESTOLETNI:
Jak wcisnąć produkt konsumentowi, skoro przestał czytać gazety i nie chce wyłączać AdBlocka?

Prowadzący(a): Lech Wikaryjczyk

MłodzieżDorośli i seniorzy

„Jak rewolucja technologiczna i informacyjna wpływa na zmiany świadomościowe, konsumenckie i społeczne w kontekście marketingu? Jak powinniśmy budować nasze kampanie reklamowe w zależności od tego czy mówimy do pokolenia X czy do digital natives? Myślisz, że to nudne, albo że problem nie istnieje? Obejrzyj dwie poniższe reklamy wody (czy istnieje mniej wdzięczny produkt do reklamowania?):

www.youtube.com/watch?v=DdV0zPGzCQY

www.youtube.com/watch?v=xsRByjmvBoU

...i zapraszam na krótki wykład. Całość przeprowadzę w oparciu o studia przypadków, z mocnym naciskiem na praktyczne wykorzystanie wiedzy: związki tematu z biznesem i przedsiębiorczością oraz projektowaniem graficznym.”

Terminarz:

Wstęp wolny!

Wydarzenie ma charakter otwarty (również dla osób spoza ASP w Gdańsku).